avation
avation
هوانوردی

 آموزش خلبانی مسافربری: داشتن شغل خلبانی نیازمند آموزش های منظم و داشتن گواهینامه خلبانی است. آموزش های خلبانی شامل سه مقطع اصلی: PPL، CPL و IR می باشد که در هر مقطع دانشجو می بایست آموزش های تئوری و پروازی را بر طبق آیین نامه های سازمان هواپیمایی کشوری با موفقیت به اتمام رساند.

آموزش خلبانی شخصی PPL: پرواز با هواپیما نیازمند آموزش های منظم و داشتن گواهینامه خلبانی است. دارنده گواهینامه خلبانی شخصی PPL مجاز می باشد به عنوان سر خلبان و یا کمک خلبان بر روی هواپیماهای مختلف با پیروی از مقررات VFR  به منظور استفاده شخصی پرواز نماید.

آموزش خلبانی بازرگانی CPL: داشتن شغل خلبانی مسافربری نیازمند آموزش های منظم و داشتن گواهینامه خلبانی بازرگانی است. دارنده گواهینامه خلبانی بازرگانی CPL مجاز می باشد به عنوان سر خلبان هواپیماهای یک خلبان و همچنین کمک خلبان، با پیروی از مقررات VFR ، خلبانی هواپیما را به عهده گیرد.

آموزش پرواز با دستگاه  IR : داشتن شغل خلبانی مسافربری نیازمند آموزش های منظم و داشتن گواهینامه ها و مجوز های خلبانی است. دارنده این مجوز مجاز می باشد با استفاده از مقررات IFR خلبانی هواپیما را بر عهده گیرد.

آموزش دیسپچری : دیسپچر پرواز با داشتن دانش و تخصص بالا و کاملآ حرفه ای بعد از خلبان مسؤولیت مدیریت راهبردی یک پرواز را از شروع  تا پایان بر عهده دارد. دیسپچر پرواز می بایست معلوماتی هم طراز با خلبانان را در کنار تجربه کاری دارا باشد تا بتواند به خلبان هواپیما در عملیاتی شدن ایمن پرواز یاری رساند.



نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت14:35---22 بهمن 1393
سلام.خسته نباشید
من خیلی علاقه دارم که در دوره های آموزشی دیسپچر شرکت کنم لطفا راهنماییم کنید،ممنون
سن:25
پاسخ:سلام سلامت باشین برای شرکت در دوره های آموزشی دیسپچری باید به آموزشگاه های خصوصی آموزش هوانوردی زیر نظر هواپیمایی کشوری مراجعه کنید مثل مدرسه خلبانی 110،ارتاکیش،پارسیس،معراج و ....که بهترین آن ها فعلا 110 در میدان پونک می باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:آشنایی با دوره های خلبانی و دیسپچری,, توسط theosophy